Kontakta Husse

Vill du komma i kontakt med oss har du alla kontaktvägar nedan.

Vanliga frågor

Var är min leverans?

Vi skickar leveransen med DHL. När ordern skickas från oss får du ett mail och i det mailet finns en spårningslänk där du kan se var ditt/dina paket befinner sig. Vi har ingen mer möjlighet att spåra försändelsen än du har via länken. Har du frågor om din försändelse är det enklast att ringa DHL på telefonnummer: 077-134 53 45

Jag har inte fått alla paket i min beställning

Vi försöker alltid skicka alla paket i en beställning på samma gång, men ibland händer det att lastbilen som hämtar inte får med alla paket eller att något tar slut. Då skickar vi det vi kan och resten kommer så snart det är möjligt.

Något i min beställning har gått sönder

Det är alltid tråkigt när något går sönder i transporten. Ta alltid en bild på alla paket innan du öppnar dem om de är skadade. Kolla sedan innehållet, ofta är det kartongen som går sönder och även om det ser tråkigt ut brukar innehållet klara sig bra. Skulle innehållet vara skadat, fota även det. Maila sedan in bilder och beskriv vad som skett så löser vi det på bästa möjliga sätt.

Jag når er inte på telefon

Vi försöker alltid svara i telefon, men absolut bäst är att maila till oss på kontakt@husse.se Vi försöker alltid svara samma dag på mail.

Kontaktformulär

Kontaktinformation Husse

Öppettider

Öppet för kundtjänst måndag-fredag 8-15

För kunder

Maila helst ditt ärende, vi svara oftast samma dag: kontakt@husse.se eller ring: 0533-684899

Adress

Människans Bästa Vän AB
Hantverkaregatan 4, 66130 Säffle
Tel: 0533-684899
Mail: kontakt@husse.se
Org nummer: 559528-7565

För franchisetagare

Kontaktperson: Niklas Jönsson

Tel: 0533-684899

Mail: niklas@husse.se